Eğitim TV’de köpek yavrusu – EP7 – Köpek Tren (ing) Gezisi

Bu yayın bağlı kuruluş bağlantıları içerebilir. Bu yazıda tartışılan işten para veya ürünler kazanabiliriz.
Son zamanlarda Amerika Puppy Artış Grubu Orange Bölge Kılavuz Köpeklerimizle San Clemente’ye mükemmel bir gezi yaptık. Turuncu Şehrindeki Metrolink tren istasyonunda, San Clemente’ye giden bir tren gezisi, tahtada bir yürüyüş, öğle yemeği ve yavrularımız için oyun zamanı başladı. Eğitimdeki tüm yavrularımız için mükemmel bir günün yanı sıra mükemmel bir gündü.
Dublin, Sand ile ilk karşılaşmasını ve pençelerinin altındaki bir sonraki yapıya neye inanacağını gerçekten anlamadı. Dublin’in Sand’a tepkisinin yanı sıra San Clemente’ye yapılan köpek yavrusu tren gezisini görmek için TV TV’deki Puppy bölümüne bir göz atın.
Eğitim TV’de köpek yavrusu – EP7 – Puppy Train (Ing) Ride
İşte TV TV’de Puppy’nin bu haftası. Bir bölüme sponsor olmak istiyorsanız, TV TV sponsorluğu sayfasındaki köpek yavrusu üzerine bir göz atın.

Yavru Tren (ing) sürüşü
Yavru köpek eğitimi ve bir köpek yavrusu tren yolculuğu olduğu için başlık ile komik olmaya çalıştık … Her neyse, bu hafta transkripsiyon. Umarım beğenirsin!
Herkese mutlu tatiller! Benim adım Colby Bu Dublin. 2010’un son bölümümüze hoş geldiniz!
(Başlıklar Roll): Dublin’in oynadığı TV TV’de köpek yavrusu. Linus Aussie Mix kurtarma ile. Aynı şekilde insan Colby. yanı sıra Stetson Mesleği Değiştirilmiş Rehber Köpek. Bölüm 6 – Los Caballeros Tenis ve Puppy Training.

WECLOME Bölüm 7 – Puppy Train (Ing) Ride. Kısa bir süre önce Dublin’i San Clemente’ye kadar ilk gerçek tren gezisine götürdük. İlk durağımız, grubumuzdan diğer köpek yetiştiricilerini tatmin ettiğimiz turuncu tren istasyonuydu.
Metrolink trenleri, 4. bölümde Knott’s’a yaptığımız gezi ile karşılaştığımız tren gezisinden çok daha yüksektir. Sadece yavru. Söyleyebileceğiniz gibi Metrolink’in oldukça hızlı hareket etmesinin yanı sıra Dublin, grubumuzdaki diğer tüm yavrular gibi sandalyemin altında gevşeyen mükemmel bir görev yaptı.
Tartıştığım gibi, Orange Train Stop’a geldik ve Metrolink’i tüm yöntemi San Clemente’ye indirdik.
Tren son olarak bir durakla ilgili olduğunda. Hepimiz yavrularımızla sakin bir şekilde trene binmekle uğraştık. Trenden çıktıktan sonra sahilde tahta boyunca yürüdük. Tahtada yürürken suya yaklaşmanın yanı sıra bazı sörfçüleri görme olanağına sahiptik. Sörfü ve sörfçüleri görüntülerken. Tren hızlandı.
Yaklaşık bir mil yürüdükten sonra San Clemente İskelesi’ne gittik ve görünümünü alabilmeleri için köpekleri sonuna kadar aldı. Suya bakarken kıyıdan bazı yunuslar keşfettik. Dikkatlice bakarsanız, bunları uzaktan görebilirsiniz. Dublin’e bir göz atmaya çalıştım, ancak ilgilenmiyordu.

Yavrularımızın birkaç fotoğrafını çekme şansını çektik, bu yüzden öğle yemeğinden önce biraz ek zaman geçirdik. Yunusları biraz izledikten ve yavrularımızın birkaç fotoğrafını çektikten sonra, biraz öğle yemeği yemenin yanı sıra gitmeyi seçtik. Öğle yemeğimiz sırasında tüm yavrularımız kesinlikle masanın altına nakavt edildi
Öğle yemeğinden sonra parka gitmeye başladık ve Dublin’in gelecekte üzerinde çalışmamız gereken bir şey olduğunu kum üzerinde yürürken heyecanlandığını keşfettim.
Biz parka doğru yürürken tren tekrar hızlandı. Düdüğünü havaya uçurdu ve benden mutlak kakayı korkuttu. Ancak, Dublin’i bir parça rahatsız etmedi. Parka vardığımızda X-Pens zaten yapılandırıldı ve yavrularımızın biraz oynamasına izin veriyoruz. Yavaş yavrularımızda yatarken koşmanın yanı sıra biraz oynadıktan sonra bazı güzellik çekimleri yaptık, aynı zamanda tren istasyonuna geri dönmemize hazır olduk.

Biz biraz erken var ve kahve dükkanında durdu. Dublin, sandalyemin altındaki ideal bir küreye kıvrıldı. San Clemente tren durağına geri döndüğümüz gibi bizim yavrularımız için uzun bir gün olmuştu. Dublin, hepimiz gemiye çıkmadan ve eve gitmeden önce trenin çekilmesini görmek için çok daha fazla olasılığı vardı.
Selam millet! Dublin ilk tren yolculuğunda dikkat çekici oldu. Yüksek seslerin yanı sıra hızlı tren onu bir parça rahatsız etmedi. Eğitim TV’de köpek yavrusu görüntülediğiniz için herkese bir kez daha teşekkürler. Umarım herkesin eğlenceli ve risksiz tatilleri vardır!
Lütfen abone olun
Geçtiğimiz yıl tüm turuncu bölge GDA gezilerimizi organize ettiği için Jan Brady’ye özel bir teşekkür!
Training TV’de bir Puppy bölümüne sponsor olmak istiyorsanız, bkz. Puppyintraining.com
Bu Haftalar Hakkında Son Düşüncelerimiz Köpek Yavrusu Eğitim Sürüşü
Videoda tartıştığım gibi, Dublin ilk tren yolculuğunda kesinlikle dikkat çekici oldu. Biraz vardınull